Gadżety takie jak pendrive, czyli pamięć przenośną na USB bardzo często kojarzymy z wysokimi cenami. Jednak za takie gadżety reklamowe wcale nie trzeba płacić bardzo dużo!

Przedsiębiorcy, którzy chcą zakupić gadżety reklamowe dla klientów, kontrahentów czy też dla swoich pracowników, bardzo często kierują się przy ich poszukiwaniu ceną. Dobry gadżet to taki, który będzie jednocześnie cechował się niskim kosztem, a przy tym odniesie odpowiedni skutek, czyli wypromuje firmę wśród szerszego grona odbiorców.

Doskonałym wyborem może być pendrive z logo cena tego typu gadżetów nie jest przy tym wcale bardzo wysoka!

Takie upominki reklamowe oferuje dzisiaj wiele firm, w tym między innymi GiftLogo, która specjalizuje się w sprzedaży gadżetów z personalizacją. Dostępne w jej asortymencie pendrivy reklamowe.

Zatem, ile będziemy musieli zapłacić za pendrive z logiem firmy? Sprawdź to już teraz razem z nami!

Pendrive z logo – cena zależy od wybranego wariantu

Gdy chcemy zakupić pendrive z logo jako gadżet reklamowy, możemy zapłacić za niego tak mało, jak za t-shirt czy też za lepszej klasy długopis z nadrukiem. Koszt zakupu tego rodzaju produktów z personalizacją zależny jest przede wszystkim od wybranego wariantu.

Gdy chcemy zdecydować się na niedrogie pendrivy z logo, cena może wynieść nas zaledwie około 13 złotych netto za urządzenie. Z drugiej strony w sprzedaży możemy znaleźć także urządzenia kosztujące nawet powyżej 50 złotych netto za sztukę.

Jeśli liczy się niska cena, warto zdecydować się na pendrivy o mniejszej pojemności. Przykładowo, pendrive z logo 2GB będzie kosztował około 14 złotych netto ze znakowaniem. Z kolei wtedy, gdy zdecydujmy się na pendrive z logo 16GB, wtedy koszt może wynieść już od około 16 złotych netto do nawet 40 złotych netto za jedno urządzenie.

Rozpiętość cenowa dotyczy zatem nie tylko samej pojemności, ale również innych kwestii, w tym prędkości pracy pamięci przenośnej. Najszybciej pliki przesyła pendrive pracujący w technologii USB 3.0. To właśnie on będzie droższy od tego wolniejszego, który działa w technologii USB 2.0.

Oczywiście, sama pojemność i prędkość pracy to jeszcze nie wszystko, co warunkuje koszt zakupu takiego gadżetu. Liczy się także jego obudowa. Najprostsze pamięci z plastikowymi obudowami będą najtańsze. Więcej zapłacimy za pendrive reklamowy z logo wykonany z drewna czy też z metalu. W sprzedaży znajdziemy także modele wbudowane w długopis czy bransoletkę, które też będą droższe od standardowych.

Warto też wspomnieć o samej personalizacji. Za pendrive z grawerem laserowym zapłacimy więcej niż za nadruk.

Pendrive z logo – cena niższa przy większych zamówieniach

Jeżeli chcemy zdecydować się na zamówienie pendrive z logo firmy, warto też pamiętać o tym, że cena będzie zależna od liczby sztuk, którą chcemy zakupić.

Przykładowo, pamięć przenośna o pojemności 16 GB w technologii USB 2.0 to koszt około 15,50 złotych za sztukę przy zamówieniu 10 sztuk. Gdy zamówimy 100 sztuk, cena za jedną będzie wynosiła już około 14,30 złotych. Przy zamówieniu rzędu 1000 sztuk zapłacimy natomiast około 13,50 złotych za jedno urządzenie.

Jeśli chcesz zobaczyć, ile wyniesie cena pendrive z logo Twojej firmy, wejdź już teraz na stronę internetową GiftLogo i wykonaj darmową kalkulację i wizualizację. Swoje zamówienie możesz złożyć przez internet – firma zapewnia realizację w zaledwie 24 godziny!